Polowania

Wszystko co chcesz wiedzieć o świecie gry i tworzeniu postaci.
Mistrz Gry
Posty: 770
Rejestracja: 15 lip 2015, 00:19

Polowania

Postautor: Mistrz Gry » 20 lip 2015, 04:37

REGULAMIN POLOWAŃ

1. Polować może każdy dorosły wilk raz na 7 dni.
...a. Szczenięta/adepci mogą towarzyszyć przy polowaniu w ramach nauki, ale to na dorosłym wilku spoczywa obowiązek wytropienia i upolowania zwierzyny. Wyjątkiem jest polowanie na ślimaka i innego rodzaju robactwo.
2. Lista dostępnej zwierzyny wyszczególniona została poniżej.
3. Polowanie musi trwać przynajmniej 20 minut i nie może odbywać się na terenach klanowych ani tych z zakazem porywania.
4. Wilki chronione zakazem porywania podczas polowania tracą to prawo.
5. W przypadku kiedy poluje grupa wilków, punkty ich statystyk sumują się.
6. Uczestnictwo w polowaniu wiąże się z odjęciem punktów życia:
...a. -5 punktów życia za dorosłego osobnika
...b. -3 punkty życia za potomstwo dużych zwierząt
...c. -1 punkt życia za ptactwo, gryzonie, ryby
...d. utraty nie powodują ślimaki, małże i robactwo
...e. szczenięta zawsze odejmują 2 punkty życia
7. Za każde polowanie postać zdobywa punkty doświadczenia.
...a. Po skończeniu polowania użytkownik umieszcza link do niego *tutaj*
...b. Punkty za polowanie można przydzielić dopiero po ocenie osób uprawnionych.

ZASADY OCENIANIA

1. Osoby upoważnione do oceniania polowań to administracja i junior admini.
2. Ilość punktów doświadczenia jakie można dostać za pojedyncze polowanie wynosi od 0 do 3. Punkty te dostaje się niezależnie od wyniku (upolowanie/ucieczka zwierzyny) polowania.
3. Sposób przydzielania doświadczenia
...a. Za pracę zespołową:
...* 2 punkty gdy polowały minimum dwa wilki
...* 1 punkt gdy wilk polował sam
...b. Za opis polowania osoba oceniająca może przydzielić:
...* 1 punkt gdy opisy były staranne, realistyczne
...* 0 punktów jeśli uważa, że nie były dostatecznie dobre by je nagrodzić dodatkowym punktem
...* -1 punkt gdy opisy nie spełniały wymogów staranności, realizmu i estetyki
4. Szczenię/adept za uczestnictwo w polowaniu może otrzymać max 1 PD na podstawie opisów.


LISTA ZWIERZYNY ŁOWNEJ

W pierwszym poście polowania należy podać gatunek oraz jakie statystyki ma zwierzę, na które wilk teraz poluje.
Ważne: nie każde przedstawione tu zwierzę występuje w świecie realnym.


Podane statystyki oznaczają:
- siła: wilk musi mieć więcej siły niż dane zwierzę, by je zabić. Stosowane najczęściej w wypadku zwierząt dużych.
- zręczność: wilk musi mieć więcej zręczności niż dane zwierzę, by je zabić. Stosowane najczęściej w przypadku zwierząt niewielkich.
- czujność: określa minimum czujności jakie musi posiadać wilk by zwierzę wytropić, ale jest też powiązana z siłą/zręcznością. Aby zabić zwierzę posiadające x punktów siły, należy wytropić je posiadając x/2 punktów czujności, gdzie x jest wybraną wartością siły/zręczności z przedziału.

Przykład: Użytkownik wybrał na zwierzynę dla swojego wilka cielaka bawoła o sile 60. Jego wilk musi mieć więcej niż 60 punktów w sile by to zwierzę zabić. By je wytropić powinien mieć minimum 30 punktów czujności, ale ponieważ w wymaganiach na czujność podane jest "od 50" minimalna wartość czujności w tym wypadku wynosi 50. Gdyby wybrał byka o sile 250, wtedy potrzebowałby minimum 125 czujności by go wytropić.


ANTYLOPA
- dorosła: zręczność 100 - 130
- koźlę: zręczność 50 - 100
czujność: od 70

BAWÓŁ
- dorosły: siła 100 - 250
- cielę: siła 50 - 100
czujność: od 50

BAŻANT
- dorosły: zręczność: 50 - 100
- pisklę: zręczność 30 - 50
czujność: od 40

BIZON
- dorosły: siła 150 - 350
- cielę: siła 100 - 150
czujność: od 50

BÓBR
zręczność: 30 - 60
czujność: od 20

DZIK
- dorosły: siła 60 - 200
- warchlak: siła 30 - 60
czujność: od 20

DZIKA KACZKA
- dorosła: zręczność 30 - 50
- pisklę: zręczność 20 - 30
czujność: od 20

DZIKA GĘŚ
- dorosła: zręczność 40 - 80
- pisklę: zręczność 25 - 40
czujność: od 30

FOKA
- dorosła: zręczność 50 - 100
- młode: zręczność 30 - 50
czujność: od 15

GRONOSTAJ (tylko lodowiec)
zręczność: 50 - 75
czujność: od 45
- jedno polowanie powinno zawierać opis zabijania min. 10 gronostajów

JAK (tylko legowisko chmur)
- dorosły: siła 200 - 400
- młode: siła 120 - 200
czujność: od 90

JASZCZURKA
siła (duże jaszczurki typu waran z komodo): 50 - 100
zręczność (małe jaszczurki typu zwinka): 50 - 100
czujność: od 40

JELEŃ LEŚNY
- dorosły: siła 70 - 200
- cielę: siła 40 - 70
czujność: od 50

JELEŃ GÓRSKI
- dorosły: zręczność 70 - 200
- cielę: zręczność 40 - 70
czujność: od 60

JEŻOZWIERZ
zręczność: 100 - 110
- na jeżozwierza może zapolować wilk posiadający zręczność mniejszą niż 100, ale musi się liczyć z uzyskaniem 30 punktów obrażeń, wilk posiadający minimum 100 zręczności otrzymuje 5 obrażeń

KANGUR (tylko ognisty kanion)
- dorosły: zręczność 155 - 250
- młode: zręczność 95 - 155
czujność: od 80

KAPIBARA (tylko tropikalna dżungla)
- dorosła: zręczność 35 - 50
- młode: zręczność 15 - 35
czujność: od 25

KOŃ
- dorosły: siła 80 - 250
- źrebię: siła 50 - 80
czujność: od 50

KOZICA
- dorosła: zręczność 50 - 100
- koźlę: zręczność 30 - 50
czujność: od 50

KUROPATWA
zręczność: 40 - 50
czujność: od 30

ŁOŚ
- dorosły: siła 80 - 250
- cielę: siła 50 - 80
czujność: od 50

MAŁŻA
siła: 10 - 30
czujność: od 50
- jedno polowanie powinno zawierać opis zdobywania min. 5 małż

MUFLON
- dorosły: siła 40 - 80
- koźlę: siła 20 - 40
czujność: od 35

MYSZ
zręczność: 30 - 35
czujność: od 20
- jedno polowanie powinno zawierać opis zdobywania min. 10 myszy

OKAPI (tylko tropikalna dżungla)
- dorosły: siła 50 - 90
- młode: siła 25 - 50
czujność: od 30

PANCERNIK
siła: 30 - 50
czujność: od 20

PINGWIN (tylko lodowiec)
zręczność: 20 - 45
czujność: od 15
- jedno polowanie powinno zawierać opis zabijania min. 3 pingwinów
- istnieje możliwość, że pingwin(y) uciekną do wody w trakcie polowania (wedle woli gracza). Wtedy ich statystyki (zręczność i czujność) wzrastają o 10 punktów. Należy mieć to na uwadze polując na te zwierzęta.

RENIFER
- dorosły: siła 70 - 200
- cielę: siła 40 - 70
czujność: od 50

ROBACTWO (wszelkie owady, ich larwy, dżdżownice, itp.)
czujność: od 10

SARNA
- dorosła: siła 50 - 100
- koźlę: siła 30 - 50
czujność: od 50

SKUNKS
- dorosły: siła 40 - 50
czujność: od 20
- skunks broniąc się, spryska wilka śmierdzącą wydzieliną, która będzie się utrzymywać cały dzień

SURYKATKA (tylko ognisty kanion)
zręczność: 25 - 65
czujność: od 35
- jedno polowanie powinno zawierać opis zabijania min. 5 surykatek

SUSEŁ
zręczność: 40 - 55
czujność: od 40
- jedno polowanie powinno zawierać opis zdobywania min. 2 susłów

ŚLIMAK
czujność: od 10
- zwierzyna z którą nawet mało bystry szczeniak sobie poradzi

TAPIR (tylko tropikalna dżungla)
- dorosły: siła 90 - 160
- młode: siła 55 - 90
czujność: od 60

TUR
- dorosły: siła 250 - 500
- koźlę: siła 100 - 140
czujność: od 100

RYBA
zręczność: 10 - 100
czujność: od 30

SZCZUR
zręczność: 40 - 50
czujność: od 40
- jedno polowanie powinno zawierać opis zdobywania min. 3 szczurów

WIELBŁĄD
- dorosły: siła 70 - 200
- cielę: siła 50 - 70
czujność: od 30

WĄŻ
- dorosły: zręczność 30 - 100
czujność: od 70

WYDRA
zręczność: 45 - 75
czujność: od 30

ZAJĄC ZWYKŁY
zręczność: 40 - 90
czujność: od 40

ZAJĄC ŚNIEŻNY
zręczność: 50 - 100
czujność: od 40

ŻABA/ROPUCHA
zręczność: 10 - 30
czujność: od 10

(c) Kayn

Wróć do „Opis Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość